گزارش صعود به قله چمن 13-6-94

صعود به قله چمن

نوع برنامه

کوهپیمایی

نام منطقه دره زشک     زمان برنامه 13شهریور 94     جلودار حسین رضوانی     عقبدار  علی آذرمهری     سرپرست برنامه        علی کیومرثی

طبق برنامه ورزشی ، فلکه پارک پایانه آزادی ، گروه کوهنوردی تیوان ، برنامه صعود به قله چمن در تاریخ 13-6-94 انجام شد. تعداد نفراد شرکت کننده در برنامه 32 نفر بود .
مطابق برنامه ساعت 6 بامداد همنوردان در محل قرار حاضر بودند با تأخیرنسبتا زیاد با یکدستگاه مینی بوس و چند دستگاه سواری عازم روستای زشک شدیم.
در محل چشمه و برکه آب  چند حرکت کششی و نرمش توسط همنورد خوبمون آقای بخشایش انجام شد صعود را به سرقدمی آقای رضوانی عزیزو عفبداری آقای علی آذرمهری  آغاز کردیم که بصورت منظم و آهنگ متعادل ساعت 9:45 به قله رسیدیم. نیم ساعت جهت خوردن تنقلات و گرفتن عکس و کشیدن نفس عمیق گذاشته شد و دوستان از قله و چشم انداز اطراف لذت بردند .
به سمت دره مقابل قله جهت فرود حرکت کردیم. پس از طی حدود 30 دقیقه راه به چشمه انتهای دره رسیدیم و جهت صرف چای و صبحانه اتراق کردیم.
کم کم هوای تابستان جایش را به پاییز هزار رنگ می سپارد بعد از صرف صبحانه  به سمت استخر در سرچشمه عازم شدیم و ساعت 12:30 سوار  مینی بوس و سواری ها شده ،عازم مشهد شدیم.

در پایان از حضور گرم همنوردان خوبمون سپاسگزارم ، بویژه از آقای کیومرثی که سرپرستی برنامه را بعهده داشتند و همنوردان عزیزمون آقای دلاور و خانم حیدری کمک احوال تیم بودند و ما در رکابشون درس آموختیم ، ممنونم .

از همنورد مهربون و صمیمی خودم آقای بخشایش که زحمت نرمش را کشیدن ، متشکرم .

از راهنمای همیشگی و یاور خوبمون آقای رضوانی عزیز و همچنین از جوان مودب و کوهنورد قوی آقای علی آذر مهری و دوست خوبشون آقای عباس طبسی بسیار سپاسگزارم .

و اما افراد شرکت کننده در برنامه : 32 نفر

آقایان : رضوانی - کرمانشاهی - نوراللهی - علی کیومرثی - دلاور - منصوری - بخشایش - رضایزاده -  نوری - علی آدرمهری - عباس طبسی - گرمرودی - جواد بیگی - سالاری - علی پهلوان - فرامرز وندانی - سید علی اصغر هاشم زاده - علی نظری پور - نیکبخت - مهر جمالی - آتش کار - ابوالقاسم تنها طلب - علی صبوری - رضا زهتاب

خانم ها : شوکت و طیبه منصوری - حیدری - طاهره خانی - مطهره و مائده سالاری -ماریا حجاز - لطیف بیگی

قابل ذکر است این هفته گروه کوهنوردی تیوان دو برنامه را اجرا کرد یکی صعود به قله چمن و دیگری صعود به قله بینالود
در صعود به قله بینالود پنح تن از همنوردانمان در این برنامه شرکت داشتند که صعود این عزیزان به قله بینالود را تبریک می گوییم .

ضمنا برای دیدن بیشتر تصاویر به آدرس های زیر مراجعه نمایید

قابل ذکر است همنوردان و علاقمندان جهت اطلاع و شرکت در برنامه ها از طریق نرم افزار تلگرام با شماره زیر تماس حاصل نمایند

2528 - 506 - 0915   (رضا زهتاب )

و اما تصاویر این برنامه :

در مسیر صعود به قله چمن 13-6-94

عکس بالا دوستان خوب و باصفای و صمیمی

تیوان آقایان کرمانشاهی عزیز و منصوری و نیکبخت و کیومرثی و سرکار خانم ها منصوری خانواده کوهنورد و همیشه با نشاط

دانلود فیلم ایرانی

تیک فیلم دانلود فیلم ایرانی،دانلود فیلم فوق کم حجم خوشحال میشیم ما رو لینک کنید :)

حیدری

گزارش و تصاویر عالی بود ممنون استاد

سیداسماعیل موسویان قیداری

سلام اقای زهتاب اسماعیل موسویان هستم ازقیدارگروه ماقصدداره به قله بینالودصعودکنه توضیحاتتون بسیارمفیدبودبرامون گروه کوهنوردی عالی قابوی قیدارازاستان زنجان